Восстановление системы безопасности вашего автомобиля

Наша компания поможет вам решить вопрос с восстановлением безопасности вашего автомобиля а именно:

AIRBAG руля

AIRBAG коленей

Боковые подушки 

Натяжители ремней

Очистка краш даты блока AIR BAG

Перетяжка потолка, после загибов от стрельнутых подушек

Ремонт сидения в результате открытия боковой подушки

Обращаясь к нам, вам не прийдется самому беспокоиться с чего начать, где искать, и так далее. Наша компания знает свое дело и сделает всю работу за вас. 

 

 

 

Ремонт редукторов Porsche Cayenne - WV Touareg

 У вас появился гул или посторонний звук в редукторе????

* Не спешите ехать на сервис, где вам постараются продать новый редуктор за бешеные бабки
* Компания Гранд-Трек предлагает произвести ремонт редуторов Porsche Cayenne а также WV Touareg
* Произведем диагностику редуктора главной передачи
* Выполним замену всех подшипников, сальников
* Произведем замену масла редуктора и отдадим автомобиль в полностью рабочем техническом состоянии
* Стоимость работы по ремонту редуктора будет примерно выглядеть так 1....../4

Адаптація мультимедіа

 

Адаптація автомобілів з США Ford и Mazda

Всі автомобілі з США мають деякі незручності для користування в Україні. До таких незручностей відноситься імперська система одиниць вимірювання (відстань в ml, швидкість в m/h, розхід палива в mpg, тиск в psi, температуру в °F). В європейских виробників авто ці параметри можна переключити на метричні одиниці вимірювання (відстань в км, швидкість в км/год, розхід палива в л/100км, тиск в Bar, температуру в °C), а от в американських та деяких японських авто, які виготовляються в США, це можна зробити тільки з допомогою певного обладнання або неможливо взагалі.

Друга проблема - FM радіо, в США немає парних FM станцій взагалі. Щоб отримати парні FM станції (наприклад 88,6; 100,8; 105,8) необхідно перепрошивати блоки управління мультимедії або самі радіо.

Третя проблема - навігація. Всі автомобілі котрі обладнані навігацією мають "прошиті" карти США та Канади, не маючи Європи взагалі. Для цього потрібно перепрошивати систему та додатково встановлювати європейські карти на кожен автомобіль індивідуально.

Четверта проблема - мова. 100% автомобілів котрі привозяться з США, мають виключно три мови в своєму меню. Це англійська, іспанська та французька мови. Для прошивки української/російської мови потрібно повністю міняти прошивку блоків приборної панелі, мультимедіа та комфорту.

  • Ми надаємо послуги з адаптації та європеїзації майже всіх авто з США
  • Встановлюємо європейські навігаційні карти та додаткові мови в авто
  • ЯКА СЕРЕДНЯ ВАРТІСТЬ АДАПТАЦІЇ АВТОМОБІЛЯ З США ?

    Все залежить від марки автомобіля та року його випуску. В середньому такі автомобілі як Audi, BMW, Mercedes-Benz з дуже складними бортовими ситстемами комфорту, мультимедіа кодуються в індивідуальному порядку. Вартість європейської прошивки + (укр/рос мови) коштує 100-200$. Адаптація FM радіо блоків до парних станцій 50$ (в деяких авто безкоштовно з заміною прошивки на європейську).

  • ЯК ВСТАНОВИТИ ЄВРОПЕЙСЬКУ НАВІГАЦІЮ І КАРТИ ?

    В кожному автомобілі по різному. Наприклад в Audi європейські карти займають до 25Гб і "заливаються" в спеціальному режимі авто, така процедура коштує 50-100$ та триває до 3 годин. В BMW навігаційні карти встановлюються швидше за простішим принципом. В Mercedes-Benz не можливо встановити карти на авто без купування спеціальної оригінальної SD-карти, яка використовується тільки під один автомобіль.
  •  

Восстановления AirBag

Реставрація систем пасивної безпеки

Велика кількість післяаварійних автомобілів з США приходять з пошкодженою системою пасивної безпеки: вистрілені повітряні подушки безпеки (airbag), заклинені ремні безпеки, вибиті плюсові акумуляторні клеми, що відповідають за електропостачання до двигуна. Всі ці системи потрібно замінити або відреставрувати. Нові подушки безпеки, автивні ремні безпеки з піропатронами коштують чималих грошей, в середньому 500-800$ за одну нову подушку безпеки та приблизно 250$ за ремінь безпеки. Ми пропонуємо своїм клієнтам альтернативу - реставрацію систем безпеки! Вартість реставрації систем безпеки це 150-220$ за одну подушку безпеки та 100-160$ за один ремінь безпеки. При цьому всі відреставровані елементи стають робочими і, при аварії, спрацюють повторно.

  • Економія на реставрації систем безпеки може сягати до 1500$ на одному автомобілі
  • Автомобілі з вистріленими подушками безпеки є набагато дешевші на аукціонах США
  • Після реставрації систем безпеки в автомобілі не буде світитись помилка на приборній панелі
  • СКІЛЬКИ ЧАСУ ТРИВАЄ РЕСТАВРАЦІЯ ПОДУШОК ТА РЕМНІВ БЕЗПЕКИ НА ОДНЕ АВТО ?

    В середньому це займає 2-4 тижні. Всі елементи безпеки знімаються з авто нашими професіоналами та відправляються в Польщу в сертифіковану фірму по реставрації подушок безпеки та піропатронів. Поки автомобіль ремонтується на рихтовці та малярці - відреставровані системи безпеки вже приходять відреставровані та готові до встановлення. Після встановлення відреставрованих систем безпеки в автомобілі стирається пам'ять комп'ютера який пам'ятає про спрацювання систем пасивної безпеки.


    ЧИ БУДЕ ВИДНО, ЩО В АВТОМОБІЛІ ВІДРЕСТАВРОВАНІ СИСТЕМИ ПАСИВНОЇ БЕЗПЕКИ ?

    Якщо це подушка керма - то в ній замінюється піропатрон на новий та ставиться нова накладка з логотипом, ззовні не можливо відрізнити нову подушку безпеки керма від реставрованої. Бокові подушки безпеки (шторки) ховаються над стелею авто і їх візуально не видно, подушки бокові, які вмонтовані в передніх сидіннях, також є схованими і сидіння зашивається поновому. Після встановлення реставрованих подушок безпеки, піропатронів в ремнях безпеки, плюсової клеми на акумулятор - автомобіль перестає показувати помилку пов'язану з системою пасивної безпеки.

Ремонт вашего автомобиля

Кузовний ремонт автомобілів з США

Кузовний ремонт поділяється на дві різні галузі: рихтування та малярка.

Рихтування - це вирівнювання деформованого кузова або кузовних частин та/або елементів за допомогою інструментів та певного обладнання, методом закріплення кузова на непорушній платформі та витягування деформацій гідравлічною "лапою" (авторобот). Наші СТО обладнані 8 такими автороботами, а також спотерами та зварювальною технікою Lincoln.

Малярка - це фінішний кузовний ремонт, що включає в себе підготовку кузовних частин та/або елементів до пофарбування та саме пофарбування лакофарбовим покриттям. Для якісної малярки необхідна наявність своєї станції підбору фарб (мішальні фарб) та фарбувальна камера, ми маємо таке обладнання на наших СТО.

  • 15 річний досвід в рихтуванні автомобілів кращими спеціалістами у Львові,
  • Великі об'єми робіт та їхня різноплановість завжди підтримує вправність наших майстрів,
  • Використання найкращих матеріалів для малярки (фарби, лаки, грунти, шпаклівки),
  • ЯКІ МАРКИ АВТОМОБІЛЬНИХ ФАРБ, ГРУНТІВ, ЛАКІВ ВИКОРИСТОВУЄТЕ ВИ ?

    Ми використовуємо фарби та лаки фірм DuPont (Cromax), Roberlo, PPG, Standox. Також є можливість покривати передні частини автомобілів керамічними тревдими лаками для стійкості фарби при русі авто по шосе. Всі елементи після пофарбування поліруються компонентами 3М.


    СКІЛЬКИ ЧАСУ, В СЕРЕДНЬОМУ, ЗАЙМАЄ КУЗОВНИЙ РЕМОНТ АВТОМОБІЛЯ ПІД КЛЮЧ ?

    В середньому, якщо автомобіль повинен витягуватись на платформі (автороботі), це триває 5-10 днів, в залежності від складності роботи. Малярка автомобіля також триває десь 5-10* днів, залежно від кількості елементів до пофарбування та процедурою, відліком часу за який грунти та лакофарбове покриття кристалізується. Також до цього часу потрідно додати 3-5* днів на розборку/зборку кузовних деталей. Якшо в автомобілі необхідно демонтувати/встановити агрегати (двигун, кпп і т.д.), то загальний час виконання робіт може сягати одного* місяця. * Всі наведені для прикладку часові рамки стосуються автомобілів на які вже прибули всі запчастини.

More Articles...